Welcome Peeps . Please Be Nice Here . Do Follow My Blog . And Leave You FootPrints At ShoutBox :) Thanks .
Hi , Assalamualaikum .. Syasya Kat Sini :) But , Just Call Me Sha For Short .. Sha From Negeri Sembilan .. Umur ? Secret Lahh ,, Mueehehehe .. Okay , Umur 16 Tahun .. Stil Kanak Kanak Kann ? *kidding .. Thanks Kalau Sudi Singgah Blog Sha .. Kiss Pipi Kanan .. Kiss Pipi Kiri Untuk Korang .. But Please Jangan Jadi Copycat :) Thanks :)

Bingung -.-


Assalamualaikum .. First Nak Cakap .. Mood Down Gila Doh Hari Nehh :'( Nak Tahu Sebab Ape ? Sebabnyee , Sejak 2/3 Hari Nehh Ade Masalah Dengan Mr M .. Hmm , Tak Tahulaa Nak Cakap Ape Lagi .. Sedih Dohh .. Kenape Laa Bende Nehh Jadi Dalam Hubungan Kite Orang .. Aku Terpakse Lepaskan Dea , Dea Pon Terpakse Lepaskan Aku :'( HAHA .. Kelakar Kann ? -.- Entahlahh . Tuhan Jee Yang Tahu Ape Yang Aku Rase .. Setahun Lebih Aku Kenal Dea .. Tapi Tuu Sume Dah Takde Makne .. Kalau Sehari Dua Kenal Tak Terasa Perit .. Tapi .. Setahun Lebih , Macam Macam Dugaan Datang , Tapi Still Boleh Hadap .. Tapi Kali Nehh .. Ya Allah .. Kenapa Lahh Kaw Temukan Aku Dengan Dea Kalau Hubungan Kite Orang Akhirnye Macam Nehh :'( Bukan Aku Mintak Nak Kenal Dengan Dea .. Tiap Tiap Hari Aku Mesti Menangis Bile Nak Lupekan Dea :'( Tak Boleh . Susah Sangat Nak Lupekan Dea .. Tak Sangka Tahun Nehh Raya Terakhir Aku Dapat Sambut Dengan Dea .. :'( Memang Rase Nak Mati Pon Ade Kot Sebab Aku Memang Sayang Gila Nak Mati Dekat Dea .. Tapi Nak Buat Macam Mane Kann .. Dea Cakap Dengan Aku .. Kalau Ade Jodoh Tak Ke Mana .. Hmm , Lepas Nehh Takde Lagi Message " Good Morning Sayang " Good Night Sayang " .. Takde Lagi Orang Yang Nak Marah Aku Kalau Kuku Aku Panjang , HAHA :) Takde Lagi Orang Yang Nak Ajar Aku Masak :( Takde Lagi Orang Yang Nak Buat Aku Gelak :( Takde Lagi Orang Yang Bagi Aku Lolipop Mase Aku Merajuk .. Dah Takde Lagi Orang Yang Cakap Dea Sayang Aku Sampai Mati :( Sekarang Aku Sorang .. Capital M , Awak Tetap Dalam Hati Saye .. Saye Tetap Tunggu Awak .. Sebab Saye Tak Pernah Jumpa Orang Macam Awak :( Saya Sayang Awak .. Saya Rindukan Awak Lagi .. Saya Ingat Semua Kenangan Kita Dulu .. Awak Terbaik Dan Akan Terus Jadi Yang Terbaik Dalam Hati Saya .. Saya Harap Awak Bahagia :) Assalamualaikum ..
Kenangan Saya Dan Awak


Thanks Reading . Like Lah Sikit :)

No comments:

Post a Comment