Welcome Peeps . Please Be Nice Here . Do Follow My Blog . And Leave You FootPrints At ShoutBox :) Thanks .
Hi , Assalamualaikum .. Syasya Kat Sini :) But , Just Call Me Sha For Short .. Sha From Negeri Sembilan .. Umur ? Secret Lahh ,, Mueehehehe .. Okay , Umur 16 Tahun .. Stil Kanak Kanak Kann ? *kidding .. Thanks Kalau Sudi Singgah Blog Sha .. Kiss Pipi Kanan .. Kiss Pipi Kiri Untuk Korang .. But Please Jangan Jadi Copycat :) Thanks :)

5 Signal Kaum Lelaki Di Reject !


Assalamualaikum .. Hai Hai Hai .. Hari Nehh Aku Nak Bagi Lahh Sedikit Pandangan Okayy .. Entry Nehh Khas Buat Kaum Lelaki .. Korang Mesti Pernah Kene Reject Kann ? Maksud Aku , Cinte Tak Diterima Atau Ditolak .. O.o .. Mesti Korang Frusted Menonggeng Dan Tertonggeng Kann ? Shoooo , Kalau Sape Sape Yang Belum Pernah Kene Reject Tuu .. Be Careful Okayy .. Nehh Ade Tande/Signal Yang Si Dia(Wanita) Akan Menolak Cinta Korangg :)
1) 'Eh , Siapa Kawan Kamu Yang Handsome Tu Ye ? "


Si Dia Kerap Menanyakan Tentang Kawan-Kawan Kamu . Bahkan Meminta Kamu Mengajak Rakan-Rakanmu Yang Lain Untuk Keluar Bersama .. Situasi Ini Memang Pasti Menggambarkan Bahawa Si Dia Sebenarnya Tidak Tertarik Kepadamu ..Semakin Kerap Si Dia Menunjukkan Rasa Kagumnya Kepada Kawan Kamu , Lebih Baik Kamu Berhenti Berharap Supaya Hatimu Tidak Terluka .


2) "Saya Ada Seorang Kawan Baik Tau , Cukup Sesuai Dengan Kamu."


Sejak Kebelakangan Ini , Si Dia  Semakin Serius Mempromosikan Kelebihan Salah Seorang Kawannya  Yang Dirasakan Sesuai Untuk Kamu . Bahkan Si Dia Turut Membuat Perancangan  Untuk Mempertemukan Kamu Berdua . Kemungkinan Ini Adalah Cara Si Dia  Untuk Menebus Perasaan Tidak Sedap Hatinya Kerana Menolak Cinta Kamu . Jangan Terburu-Buru Menolak Tawarannya . Tidak Salah Berkenalan Dengan Kawan Yang Diperkenalkannya Itu .. Siapa Tahu Kawannya Itu Menepati Cita Rasa Kamu .


3) "Erk , Saya Tak Boleh Lama Ni , Ada Hal "


Ketika Kamu Berjumpa Si Dia , Reaksi Yang Diberikan Olehnya Tidak Begitu Memberangsangkan . Matanya Kerap Meliar Ke Tempat Lain Sedangkan Kamu Sedang Berbicara Dengannya . Malah Si Dia Juga Sering Melihat Jam , Telefon Bimbit Dan Kelihatan Seperti Tidak Senang Duduk . Itu Menandakan  Yang Si Dia Tidak Begitu Menerima Kamu ..


4) "Saya Sibuklah..Lain Kali Kita Keluar"


Si Dia Semakin Susah Dihubungi Dan Kerap Memberi Pelbagai Alasan Dengan Mengatakan Bahawa Dirinya Terlalu Sibuk . Kemungkinan Besar Dia Cuba Menghindarkan Dirinya Dari Kamu .


5) "Kalau Shopping,Saya Boleh Menghabiskan RM 5,000 Sekaligus..Kamu Mampu?"


Si Dia Gemar Membincangkan Topik-Topik Yang Kamu Tidak Suka ..Berdasarkan Sikapnya Itu , Si Dia Sedang Berusaha Membuat Kamu Tidak Menyukainya ..


Kesimpulannya , Menerima Penolakan Memang Bukan Sesuatu Perkara Yang Menggembirakan .. Mungkin Kamu Akan Terluka ..Lihatlah Penolakan Tersebut Sebagai Jalan Untuk Kamu Bertemu Orang Yang Lebih Baik Supaya Kamu Tidak Menyesal Di Kemudian Hari :)


Thanks Reading . Like Lah Sikit :)

No comments:

Post a Comment